مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

شاید به شما هم وعده داده باشند که در عرض یکماه به رتبه و صفحه اول گوگل می رسید؟ آیا می دانستید که این دسته از سئوکاران، از روش های کلاه سیاه سئو استفاده می کنند؟ آیا می دانستید که تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند لینک ها و متنون پنهان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و ... بسیار خطرناک هستند! بهترین روش استفاهد از کمک های یک مشاوره حرفه ای سئو و خدمات سئو قابل اعتماد است. برای این کار بهتر است که بر روی این لینک کلیک کنید تا با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

دراین مقاله قصد داریم توضیحی راجع به سئو وب سایت کلاه سیاه و کلاه سپید برای شما دوستان ارائه کنیم , چنانچه راجع به سئو سایت کلاه سیاه و کلاه سپید در وب کاوش انجام دهید به هزاران مقاله برخواهید خورد , اینجانب این مقاله ها را خواندم و بر پایه ی تجربه ای که داشتم این مقاله را خواهم نوشت .

درین مقاله ما در خصوص موردها ذیل سخن خوا‌هیم نمود :

 

سئو وب سایت کلاه سیاه چیست؟ و بهینه سازی سایت کاران کلاه سیاه چه اشخاصی هستند؟

معرفی یک سری تکنیک بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه

https://ismaeilsahab.ir/category/black-hat-seo-techniques/

چطور سئو سایت کلاه سیاه را به گوگل گزارش دهیم؟

چطور بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه می‌تواند شما و تارنما شما‌را ذیل تاثیر قرار دهد؟

آیا white hat seo عالی است؟

شایسته ترین مدل بهینه سازی سایت چیست؟

black hat seo

بهینه سازی سایت کلاه سیاه چه است و بهینه سازی سایت کاران کلاه سیاه چه اشخاصی هستند؟

 

بهینه سازی سایت کلاه سیاه در حقیقت به گروه کارهایی که انجام میشود برای بالا آوردن درجه یک وبسایت البته از خط مش هایی که ربات ها و الگوریتم های گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش را گول بزند گفته می شود . سئوی سایت کاران کلاه سیاه نیز اشخاصی می باشند که مدام بدنبال جستن راهی برای فریب دادن و به دور زدن موتورهای کاوش میباشند . استدلال این که اشخاص بسمت بهینه سازی سایت کلاه سیاه میروند این است که‌این مدل از باصرفه سازی پر سرعت خیس از جور سپید یا این که white به پاسخ می‌رسد , ولی خطرناک هم هست! یا این که بهتره بگوییم که زیاد خطرناک است! چرا؟ زیرا در‌حالتی که وب سایت شما بعنوان سایتی که از تکنیک سیاه به کارگیری می نماید بوسیله گوگل شناسایی شود , آن وقت شما در گیر جریمه گوگل یا این که به اصطلاح پنالتی میشوید و دیگر به‌این راحتی نمی توانید اعتماد گوگل را بدست بیاورید . در‌صورتی‌که درباره‌ی جریمه های گوگل سوالی دارید می‌توانید به مقاله تمامی چیز در باب جریمه گوگل یا این که پنالتی گوگل مراجعه کنید .

برای ارتقا یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و تحت استعمال فرمائید .

تکنیک های بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه :

https://ismaeilsahab.ir/user-generated-spam/

ولی که سئوکارانی که بصورت black عمل سئو وب سایت ها را انجام می دهند , از تکنیک های متمایز استعمال می نمایند , چون الگوریتم های تازه گوگل روزبرور در اکنون ترقی می باشند و از این تکنیک های سیاه دوری می‌کند , البته ما در تحت تعدادی مثال از تکنیک هایی که زیاد مورد به کار گیری قرار میگیرد رو معرفی میکنیم , سفارش ما به شما این است که بدنبال سئو سایت کلاه سیاه نباشید تا از گوگل در امان باشید .

 

  • پنهان کردن پیوند و متن ( Hidden Text or Links )
  • سوء استعمال از واژه با اهمیت ( Keyword Stuffing )
  • گزارش دادن رقبا ( Reporting a Competitor )
  • سئو وب سایت منفی برای وب سایت حریف ( Negative SEO )
  • به کارگیری از ریدایرکت ( Sneaky Redirects )
  • استعمال از تکنیک Cloaking
  • به کار گیری از لینک و پیوند سازی شبکه های ( Private Blog Network )
  • استعمال از GPN ( Guest Posting Networks )
  • خرید بک پیوند ( Link Manipulation )
  • استعمال از مزرعه های لینک و پیوند ( Link Farms )
  • سوء به کارگیری از Rich snippet markup
  • ساخت کاغذ , زیردامنه و… با محتوای تکراری ( ِDuplicate )
  • صفحه ها مخرب مشتمل بر ویروس , ماینر و

 

به چه شکل سئو وب سایت کلاه سیاه را به گوگل گزارش دهیم؟

 

برای این که سئو سایت کلاه سیاه را گزارش دهید , شما به دو برهان نیاز دارید . او‌لین برهان این است که ممکن است رقیبان برروی وب سایت شما آغاز به هجوم کردن , کرده باشند یا این که این که آغاز به انجام سئوی سایت منفی ( Negative Seo ) جور زده باشند , در‌این‌صورت نیاز است که شما به گوگل درباره ی این اختلال گزارش دهید وگرنه ممکن است گوگل تمامی چیز را از دیده شما ببیند و شما‌را جریمه یا این که به اصطلاح پنالتی کند , چنانچه درخصوص جریمه گوگل داده ها ندارید , به مقاله تمامی چیز در خصوص جریمه گوگل رجوع‌کنید . برای گزارش این ایراد به گوگل شما یک فعالیت بایستی انجام دهید و آن نیز این است که در وبمستر گوگل یک فولدر گزارش تنظیم کنید و برای گوگل ارسال کنید , اما دقت داشته باشید که کاهش مرتبه به بازه محدود سئو سایت کلاه سیاه اکانت نمی‌شود و در صورتی‌که که از این‌که فردی واقعاً برروی وبسایت شما سئوی سایت کلاه سیاه انجام می‌دهد مطمئن نیستید , دست به نقل از به گوگل نکنید , زیرا به کار گیری نادرست و گزارش تقلب به گوگل خودش جزء عمل های سئو وب سایت Black به حساب آورده می شود .

حالا درصورتی که وب سایت اینجانب در گیر هک و هجوم شد چه کاری بایستی انجام بدهم؟

 

 

مورد دوم یا این که در حقیقت ادله دومین که منجر می شود شما سئو وب سایت کلاه سیاه را به گوگل اطلاع دهید , این است که وب سایت شما مبتلا همگی یا این که هک شده باشد , درین درحال حاضر بایستی از ارسال گزارش به گوگل ( malware report ) استعمال کنید . در‌این روش شما وارد وبمستر می‌شوید و خواهش باز‌نگری برروی وبسایتتان را به گوگل می دهید و گوگل اینبار مساله امنیتی را برروی وب سایت شما بررسی می نماید و در‌صورتی‌که وب سایت شما مشکلی داشته باشد در بخش security issues به شما پیامی راجع‌به اختلال اتفاق افتاده برایتان ارسال می نماید و میتوانید از به عبارتی طرز نیز مشکلات جانور در وب سایت را بررسی کنید و به گوگل التماس بازنگری مجدد ارسال نمائید .

 

چرا بایستی از سئو وب سایت کلاه سیاه دوری کرد؟

 

اما که بهینه سازی سایت کلاه سیاه نسبت به شکل سپید زودتر به فیض می‌رسد و تارنما شمارا در بازه زمان زیاد کمتری در مرتبه های 1تا10 در حاصل قرار میدهد , ولی می بایست به یک نکته اعتنا داشته باشید , این جور از بهینه سازی وب سایت می‌تواند همگی ی سرمایه و زمان شمارا نیز برباد دهد! در شرایطی که گوگل متوجه شود که شما در حالا انجام با صرفه سازی با روش سیاه میباشید , دراین‌صورت وبسایت شما‌را جریمه می نماید و دیگر بدین راحتی نمی توانید اعتماد گوگل را جلب نمایید! در سالهای اخیر مشقت بار گیری گوگل برروی تارنما ها زیاد بیشتر شده و سعی در این دارااست که شایسته ترین وبسایت ها را به یوزرها نمایش دهد و به همین منظور است که فاکتورهای بهینه سازی سایت همچنین در هم اکنون ارتقاء می باشند و الگوریتم های گوگل نیز هرروز در هم اکنون توسعه یافته خیس شدن می باشند . به این ترتیب به ریسکش نمی ارزد که وبسایت خودتان و سرمایه تان را به خطر بیندازید , مگر راجع‌به کارهایی که رقیبان شما نیز از سئوی سایت سیاه به کارگیری می نمایند و نمیشود بدین راحتی با به کار گیری از سئوی کلاه سفید به آن‌ها رسید!

 

خب در باب بهینه سازی سایت کلاه سیاه دوچندان حرف کردیم و گفتیم که به سراغ این دسته از بهینه سازی وب سایت نروید در شرایطی‌که بقای کسب و کارتان برایتان حساس است! ولی سوال اینجاست که white hat seo برای چه کسب و عمل هایی مطلوب است؟ این دسته از بهینه سازی سایت مطلوب ترین جور سئوی وب سایت است یا این که خیر روش های دیگری نیز وجود دارد؟

همه گیرترین ایرادات بهینه سازی سایت کدام اند؟

https://ismaeilsahab.ir/creating-pages-with-malicious-behavior/

قبلی از این که پاسخ سوالهای را بگوییم بایستی به شما توضیح دهیم که سئو سایت دارنده سه دسته تکنیک است , سئو وب سایت کلاه سیاه , کلاه سپید و کلاه خاکستری . ما در‌این مقاله دو دسته از سئو سایت را بررسی نموده ایم , سیاه و سپید , راجع به بهینه سازی وب سایت کلاه خاکستری در مقاله ای جدا احتمال دارد این تکنیک را بررسی خوا‌هیم کرد , اگر‌چه کع درین متن نیز درخصوص بهینه سازی وب سایت کلاه خاکستری توضیحاتی برای شما خوا هیم اذعان کرد تا با این تکنیک نیز آشنا گردید .

درحال حاضر می‌پردازیم به سوال های ارائه شده , white hat seo برای چه کسب و کارهایی مطلوب است؟ قطعاً که بشر از صحیح عمل کردن ضربه نمی خوره! ولی در بعضا از مواقع ممکن است زمان برای شما با اهمیت خیس از صحیح فعالیت کردن حیاتی باشه! در‌این‌حالت‌ سئوی کلاه سفید مطلوب شما نیست . ولی در صورتی شما قصد دارید که برای کسب و کارتان طرح ریزی و راهکار بلند زمان داشته باشید ( دست کم 6ماه ) در‌این‌صورت است که white hat seo قادر است خیالتان را راحت نماید و نگران نباشید که آپ تو دیت های تازه گوگل چه بلایی رمز سایتتان خواهد آورد .

در white hat seo شما بیشتر یوزرها را مورد دقت قرار می دهید و سایتتان را بر طبق ذوق و دل آن‌ها پباده سازی میکنید , محتواهای کاربردی و جامع برایشان می نویسید و از همگی جهت به استفاده کننده دقت میکنید . سئو سایت هایتان را برای استفاده کننده انجام می دهید و با گذشت زمان درانتظار می‌شوید که گوگل تارنما شمارا بررسی کند و بفهمد که شما دارید واقعاً صادقانه فعالیت می‌کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۰
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی