مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

شاید به شما هم وعده داده باشند که در عرض یکماه به رتبه و صفحه اول گوگل می رسید؟ آیا می دانستید که این دسته از سئوکاران، از روش های کلاه سیاه سئو استفاده می کنند؟ آیا می دانستید که تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند لینک ها و متنون پنهان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و ... بسیار خطرناک هستند! بهترین روش استفاهد از کمک های یک مشاوره حرفه ای سئو و خدمات سئو قابل اعتماد است. برای این کار بهتر است که بر روی این لینک کلیک کنید تا با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

سئو وب سایت چه میباشد و سئوکار ماهر چه کسی است ؟

مدیر سئو و بهینه سازی سایت در انگلسی seo متن می شود و مخفف Search Engine Optimization است و اصطلاحا در لهجه پارسی باصرفه سازی وب سایت برای موتور های کاوش مانند google . com یا این که yahoo . com یا این که msn . com و bing . com میباشد و در‌صورتی‌که بخواهیم تعریف دیگر و با جزییات بیشتر سئو سایت ( SEO ) را شرح دهیم بدین گزاره میرسیم که سئو وب سایت در معنای تصحیح چندین ضوابط مدیر وب سایت است که به خواسته هرچه خوب تر شدن وبسایت برای مخاطب و خزنده های موتورهای جستجو می‌باشد به گونه ای که نیز مخاطب و خواننده ی مقاله لذت برنده شود و راضی باشد و نیز خزنده های گوگل و بقیه موتورهای کاوش براحتی بتواند مقاله شما‌را بخواند و تگ ها و کیوردها و دیسکریپشن و تیتر را در حاصل ثبت نماید و به نوعی نباید سعی بر فریب این خزنده ها بر آییم که سبب ساز به بلاک شدن و اسپم شدن تارنما خواهد شد .

seo-specialist

 

سئوی وب سایت seo

سئوی سایت به آن شکلی که توضیح داده شد معمولی نیست و در حقیقت خوشمزه کردن مقاله برای مخاطب به‌این راحتی نیست که شما فکرش را کردید و می بایست این نوشته را تا اخر مطالعه فرمایید و متوجه گردید که چه کارهایی برای بهینه سازی وب سایت برای گوگل بایستی انجام دهید .

 

سئوکار حرفه ای یا این که وبمستری که وظیفه سئو سایت را برعهده گرفته می بایست نظیر انتی ویروس ها به روز باشد و هر لحظه الگوریتم ها و فاکتورهای تازه گوگل را شناسایی و به تارنما اعمال نماید و یا این که فاکتور های تازه آتی را در سئوی وب سایت و سئو سایت پیش گویی و بکار چیره شود .

پس بهینه سازی وب سایت فعالیت وظیفه ی بروزرسانی وب سایت بر طبق الگوریتم های نو گوگل داراست و نیز چنین رعایت اصول بهینه سازی سایت را برعهده داراست .

انگیزه از سئو وب سایت چه میباشد ؟

 

سئو سایت به خواسته ارشادوراهنمایی وبمسترها برای اثرگذار بود , مطلوب بودن , حقیقی و واقعی بودن حاصل گوگل می باشد و رعایت مقررات سئو سایت به زمان امداد می‌نماید ! امداد می نماید که میلیاردها جستجوی روزمره با‌گاز به سود رسد و وقت و زمان و انرژی مردمان اتلاف نشود و در به عبارتی برگه نخستین حاصل شایسته ترین سایتها معرفی شود و سئوی سایت فعالیت هم دقیقا برای همین مراد کارایی می نماید و هزاران فوت‌و‌فن را انالیز و پیاده سازی می نماید .

 

انگیزه از سئو سایت کردن وب سایت

 

بهینه سازی وب سایت کردن وب سایت برای رویش در نتیجه ها گوگل و بیشتر چشم شدن می‌باشد و گزینش کلمه ها اساسی و تیتر و نوشته مطلوب و تمام فاکتور های بهینه سازی وب سایت به خواسته بهبود جایگاه ی وب سایت در گوگل و بقیه موتورهای کاوش است ( علاوه بر جلب اعتنا مخاطب ) .

عنایت نمایید سئو سایت فیض آنی ندارد و در طی زمان به رده خودش می رسد و اینطور نیست که با عقد قرارداد با سئوکار و آغاز سئو شما بیکباره شاهد ارتقا محل ورود گوگل باشید و می بایست هفته ها و ماه ها معطل ماند که ولی امروزه به دلیل ترقی الگوریتم های گوگل و سرعت کار گوگل , ترقی و اخذ فیدبک در به عبارتی هفته ی اولیه نیز قابل تماشا می باشد .

 

تاریخچه بهینه سازی سایت

 

سال 1990 ( در حدود دوران 8 سال دفاع مقدس! ) چندین موتور کاوش عمل خودش را آغاز کرد ااز هجوم yahoo . com و infoseek . com و altavista . com .

 

https : //backority . ir/images/13430seo - history - backority . jpg ولی در ان زمان به طریق کنونی نتیجه ها کاوش وجود نداشت و صرفا یک بایگانی مبنی بر حروف انگلیسی لیست آماده بود . البته رویش وب بقدری بالا بود که موتورهای کاوش روز آپ دیت ترقی می کردند و به تعدادشان هم طولانی تر میشد و به همین خاطر و وجود رقابت کاوش گرها دنبال این بودند که مخاطبان ازجستجو خویش راضی باشند و به چیزی که می‌خواهند برسند و همین موقع الگوریتم ها و هوش تصنعی وارد کار شد و شرایطی در ساخت وب سایت ها ابتکار و اجرا شد که از مهمترین های آن‌ها می شود به کلمه ها اصلی و برچسب ها و دیسکریپشن و title و کلمه ها مامان و H تگ ها ( سرنویس ها ) و . . اشاره نمود . از به عبارتی زمان تجربه برای سئوی وب سایت به وسیله سئوکار ها کسب شد و شرایط فعلی بهینه سازی وب سایت فعالیت زبده می داند که چه فاکتورهای در چه گونه تارنما های می بایست رعایت شود .

 

اشاره به الگوریتم بهینه سازی سایت !

 

 

الگوریتم احساساتی ( شرایطی که صرفا متخصصان به آن فیض رسیده اند و خویش گوگل به طور رسمی اعلام نکرده ) درین لحظه به 205 فاکتور در نمایش حاصل گوگل رسیده و یک وبمستر و سئوکار می بایست این فاکتور ها بداند و رعایت نماید و یا این که در شرایطی که داده ها کافی ندارد حتما از یک سئوکار مشورت کردن بگیرد و یا این که قرارداد همیاری ببند برای پیشبرد تارنما ببندد .

معنا ظریف در ورقه ابتدای گوگل بودن

 

در زمان 24 ساعت بیشتراز 280 میلیون کاوش به وسیله پارسی گویش ها ( اهل ایران ها ) در گوگل انجام می شود ( صرفا گوگل ) و یک درصد خیلی کم نیز در bing و yahoo و سایز کاوش گر ها به جستجوی نیازهای خویش می‌پردازند و تمام همت وبمستر ها و سئوکار ها در سطح ی اولیه جلب اعتنا موتور کاوشگر گوگل می باشد و کاری به بقیه جستجوگر ها ندارند و شما میتوانید با سئوی وب سایت سهم بزرگی از 280 میلیون جستجوی روزمره را به خویش اختصاص بدید و مطمئن باشید هنگامی مخاطب و استفاده کننده متنی را کاوش می نماید و گوگل توصیه می‌دهد خیلی اعتماد بیشتری داراست تا این‌که به عبارتی نوشته را در تبلیغات تماشا نماید و بخواند .

 

سئو وب سایت فعالیت و مدیران سایت های خیلی عالی می‌دانند که چنانچه در گوگل در صفحات نخستین و دوم باشند به یک مشاهده انبوه روزمره می رسند که درآمد آنان را تضمین می نماید . . احتمالا یقین نکنید که یک وبسایت فروشگاهی برنده در امرسئو می‌تواند با سئوی دکان به تماشا 200 الی 500 هزار کاوش طی روز رسد که میتوان حدس زد فروشگاهی با این مشاهده روزمره چندین میلیارد تومان فروش خواهد داشت ( مثال ی بارز آن مغازه دی جی جنس را می توان نمونه زد که بیشتر مشاهده کننده ی خویش را از روش گوگل به دست می اورد و بیشتراز 25هزار فروش روزمره را ارتفاع 24 ساعت تجربه می نماید ) .

 

تاثیر Seo ( سئوکار ) روی وب سایت

 

در ابتدا توضیحات بی نقص در زمینه ی این‌که سئوچیست و الگوریتم سئوی سایت و برگه نخستین گوگل فارغ از داده شد و اکنون تاثیر کار سئوی سایت فعالیت روی وب سایت را توضیح می‌دهیم که بعد از این‌که سئوکار روی وب سایت عمل کرد چه فیدبک و اتفاقاتی می افتد :

 

بهبود محبوبیت وب سایت شما نزد گوگل و bing و یاهو . . .

بهبود رنک وبسایت در همین موتورهای کاوش

بالارفتن محل ورود های گوگل و ارتقاء مشتری و مخاطبان تارنما شما

بالارفتن درصد اعتماد یوزرها حاضر درسایت و ارتقا فروش

ارتقا راه‌بندان های نو و غیر تکراری ( روزمره درصد متعددی از مخاطبان نخستین بار وارد وب سایت شما می گردند و این بشدت در درامد شما تاثیر دارااست )

جلب دقت شرکت های تبلیغاتی که از منزلت تارنما شما به نفع خودشان تبلیغات می نمایند

مهیا شدن موقعیت برای ارتقاء ترقی با ریسک کمتر و فارغ از نگرانی

و خیلی تاثیرات دیگر . . .

 

وب سایت ها و سئوکار ها و وبمسترها بشدت در هم اکنون رقابت بر رمز کاغذ نخستین گوگل و پیوند 1 الی 5 گوگل می باشند و می‌دانند که چنانچه پیوند 1 گوگل در نتیجه ها باشند به وسیع ترین موفقیت ممکن رسیده اند .

 

برفرض نمونه در عبارت ( خرید موبایل ( پیوند 1 الی 5 گوگل را مقایسه می‌کنیم :

 

پیوند 1 گوگل در شرایطی‌که بود بیش تر از 20 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 70 %

پیوند 2 گوگل درصورتی که بود بیش تر از 10 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 60 %

لینک و پیوند 3 گوگل در شرایطی‌که بود بیشتراز 5 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 50 %

پیوند 4 گوگل در‌صورتی‌که بود بیشتراز 2 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 40 %

لینک و پیوند 5 گوگل در حالتی که بود بیشتراز 1 هزار کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 40 %

پیوند 6 گوگل در شرایطی که بود بیش تر از 500 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 40 %

پیوند 7 گوگل در‌صورتی‌که بود بیشتراز 400 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 30 %

پیوند 8 گوگل درصورتی که بود بیشتراز 300 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 30 %

پیوند 9 گوگل در شرایطی که بود بیش تر از 200 کلیک ( مشتری ) درصد اعتماد مخاطب به خرید 20 %

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۹
پریناز فراهانی

نظرات  (۱)

سلام چجوری میشه یه متخصص سئوی حرفه ای شد؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی