مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

شاید به شما هم وعده داده باشند که در عرض یکماه به رتبه و صفحه اول گوگل می رسید؟ آیا می دانستید که این دسته از سئوکاران، از روش های کلاه سیاه سئو استفاده می کنند؟ آیا می دانستید که تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند لینک ها و متنون پنهان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و ... بسیار خطرناک هستند! بهترین روش استفاهد از کمک های یک مشاوره حرفه ای سئو و خدمات سئو قابل اعتماد است. برای این کار بهتر است که بر روی این لینک کلیک کنید تا با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

قرار به چنگ آوردن درصفحه اول گوگل چه مزیت های دارد؟

 

اولیه مسئله‌ای که بعد از طراحی و اجرا یک سایت ذهن مدیران آن را درگیر میکند قرار به دست آوردن در برگه اول گوگل است . ممکن است شما یکی افرادی باشید که این سؤال را از خود پرسیده‌اید که چه فعالیت های باید انجام دهم تا سایتم در برگه اول گوگل باشد؟ علت این همه عملکرد و عملکرد برای قرار به دست آوردن در رتبه‌های نخستین گوگل چیست؟

 

بر پایه ی آماری که تارنما statcounter از میزان جستجو در موتور های جستجو که توسط کاربران انجام می‌گیرد منتشر کرده است به صورت ذیل است :

first-page-of-google

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۹ ، ۱۹:۱۵
پریناز فراهانی

شایسته ترین کمپانی سئو وب سایت SEO ماهر در تهران | انجام سرویس ها SEO و سئو سایت

سئو ( SEO ) تیم اقداماتی است که باعث بهبود شرایط وبسایت شما از روش موتور های کاوش مثل گوگل می شود . یک کمپانی سئوی سایت ( SEO ) ماهر در بالا بایستی راهکار قابل قبولی را برای کسب و عمل آنلاین شما ارائه دهد . به طور معمول شایسته ترین شرکت ها بهینه سازی سایت سوالاتی در رابطه کسب و فعالیت شما میپرسند تا بتوانند طرح ریزی صدق را داشته باشند .

https://lnkd.in/eX4t5UK

ما در کمپانی مهام با به کار گیری از تجربه های پیشین و به کارگیری از ابزار های سئوی سایت توسعه یافته سعی داریم تا شایسته ترین نقشه خط مش را برای کسب و فعالیت آنلاین شما تولید نماییم تا علاوه بر کسب مرتبه های برتر در موتور های کاوش از برخورد قابل قبولی نیز برخوردار گردید .

 

درین فی مابین کمپانی هایی نیز می‌باشند که با ارائه سرویس ها سئوی وب سایت به تصحیح کلاه سیاه سعی بر ارائه پیشنهادات دیدنی و گول زننده دارا هستند . سفارش هایی مثل : بهینه سازی وب سایت در یک هفته , یک روزه در ورقه نخستین گوگل باشید و غیره .

 

seo_company


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۱۳
پریناز فراهانی