محتوای گرفته شده یا Scraped content
محتوای گرفته شده یا این که Scraped content
بسیاری از اشخاص تصور می نمایند که ارتقاء تعداد و حجم صفحه ها بر روی سایتشان یک راهکار بلند بازه زمانی عالی است . به همین بهانه بعضی از وبمستران فارغ از اعتنا به مدل و دارای ارتباط بودن محتوای وب سایت های دارای اعتبار دیگر , از محتوای آنان جهت ارتقاء تعداد صفحه ها تارنما خودشان به کارگیری می نمایند .
محتوایی که به صورت خالص از تارنما های دیگر چه بسا از منابع باکیفیت باکیفیت گرفته شده باشد , هیچ ارزشی افزوده ای را برای بازدیدکنندگان وبسایت شما نسبت به وب سایت اساسی ندارد مگر اینکه سرویس ها کاربردی و یا این که محتوایی که خودتان ایجاد نموده اید را به سایتتان بیش تر فرمایید . به کارگیری از محتوای تارنما های دیگر ممکن است سبب نقض مقررات اسکن رایت شود و صاحب محتوا قادر است خواهش حذف ورقه , صفحه ها و چه بسا کل وبسایت خاطی از ایندکس گوگل را برای گوگل ارسال نماید .
https://ismaeilsahab.ir/scraped-content/
ارزشش را داراست که برای ساخت محتوای تازه و غیر تکراری که تارنما شمارا با سایرافراد متفاوتی نماید زمان صرف فرمائید . این عمل سبب ساز رجوع بازدیدکنندگان به تارنما شما می شود و همینطور نتیجه ها موثر بیشتری برای کاربرانی که در گوگل کاوش می نمایند آماده می نماید .
بعضا از مثال های Scraped عبارتند از :
وب سایت هایی که محتوای وبسایت های دیگر را فارغ از افزودن محتوای تازه و غیرتکراری و یا این که هر مدل قیمت افزوده دیگر , نسخه برداری و منتشر می نمایند .
نوشته گرفته شده
وب سایت هایی که محتوا را از تارنما های دیگر اسکن می نمایند و مقداری آن را تغییر تحول می دهند ( برای مثال با جایگزین کردن مترادف و هم معنی ها یا این که به کار گیری از تکنیک های خودکار ) و دوباره منتشر می نمایند .
تارنما هایی که محتوای feed وبسایت های سایرافراد را سوای ارایه هر مدل مزیت دیگری به یوزرها , دوباره منتشر می نمایند .
وب سایت های اختصاص داده شده برای حفظ محتوا مثل ویدیو , تصاویر و یا این که دیگر رسانه های وب سایت های دیگر , فارغ از ارایه قیمت افزوده یا این که سرویس ها شایان توجه به استفاده کننده .
اولیه یک فهرست از محتوای جانور تنظیم فرمایید
همگی محتوای روی وبسایت رو با تیتر کاغذ یا این که URL در یک اکسل یا این که فولدر متنی ثبت فرمایید . این داده ها رو سازماندهی فرمائید , برای مثال تیتر طبقه , مدل فرعی و صفحه ها .
برای مثال اگه وبسایت فروشگاهی دارید , این طبقات و طبقات فرعی میتونه این چنین باشه : کفش > کفش زنانه > کفش چرم > چرم تبریز .
توصیه میشه به هر کدوم از این طبقات , طبقات فرعی و صفحه های یه واحد اختصاص بدید , به عنوان مثال طبقه حساس 1 باشه , طبقه فرعی اون 1 . 1 و کاغذ 1 . 1 . 1 . بنابراین میتونید هر قطعه محتوا رو به بخش مطلوب وبسایت اختصاص بدید . اما میشه به جای شماره گذاری , از رنگ به کار گرفت و به هر قسمت هم رنگ اختصاص بخشید . این بستگی به مقیاس و میزان محتوایی داره که میخواهید بررسی نمایید و این که خودتون چطوری ترجیح میدید و راحتترید .
توصیه میشه که جلوی هر طبقه , طبقه فرعی و برگه بنویسید که هر قطعه محتوا وابسته به چه کسیه و چه گونه محتوایی داره : نوشته , عکس , فیلم , PDF , تکثیر خبری , برگه تولیدها و غیره . معین فرمائید که آیا به وسیله پرسنل خویش کمپانی ایجاد شده یا این که شرکتی که ایجاد محتوا رو بهش سپردید اونو ساخت کرده و یا این که از مقاله مجلات دیگه گرفته شده . کی مسئول ساخت , تأیید و انتشار هر قطعه است .
در سود این عمل ها یه فهرست مطالب تهیه و تنظیم میشه .
اجرای بررسی محتوا
هنگامی که فهرست مطالب رو صحیح کردید میتونید عمل بررسی رو استارت فرمایید . بررسی محتوا بیشتر از نگاه کیفیتی انجام میشه .
همچنین که بررسی رو انجام میدید , یه مرتبه یا این که نمره ای به هر برگه بدید – به عنوان مثال از دربین 1 تا 5 , 1 یعنی خیلی ناجور و 5 یعنی خیلی خوب .
حین بررسی هر قطعه محتوا بهاین سوالهای پاسخ بدید :
1 - زمینه این قطعه چیه؟
این محتوا به چه موضوعات و عناوینی اشاره کرده؟ آیا صفحه های و عنا وین بخش , طبقه و طبقات فرعی که برای این محتوا گزینش شده بودند , دقیقا با متن باطن برگه متناسبند؟ آیا در میان تولیدات , سرویس ها و داده ها “ در رابطه ما ” یی که در محتوا بهشون اشاره شده توازن وجود داره؟
2 - آیا محتوای متبوع درست و پیدایش است؟
به عبارت دیگه آیا محتوا با نیازها و مشاجره های روز تناسب داره؟ در اون به محصول ها , لینکها یا این که داده ها ناصحیح و منسوخ اشاره نشده باشه .