مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

شاید به شما هم وعده داده باشند که در عرض یکماه به رتبه و صفحه اول گوگل می رسید؟ آیا می دانستید که این دسته از سئوکاران، از روش های کلاه سیاه سئو استفاده می کنند؟ آیا می دانستید که تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند لینک ها و متنون پنهان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و ... بسیار خطرناک هستند! بهترین روش استفاهد از کمک های یک مشاوره حرفه ای سئو و خدمات سئو قابل اعتماد است. برای این کار بهتر است که بر روی این لینک کلیک کنید تا با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

محتوای گرفته شده یا Scraped content

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۲ ب.ظ

محتوای گرفته شده یا این که Scraped content

بسیاری از اشخاص تصور می نمایند که ارتقاء تعداد و حجم صفحه ها بر روی سایتشان یک راهکار بلند بازه زمانی عالی است . به همین بهانه بعضی از وبمستران فارغ از اعتنا به مدل و دارای ارتباط بودن محتوای وب سایت های دارای اعتبار دیگر , از محتوای آنان جهت ارتقاء تعداد صفحه ها تارنما خودشان به کارگیری می نمایند .

 

 محتوایی که به صورت خالص از تارنما های دیگر چه بسا از منابع باکیفیت باکیفیت گرفته شده باشد , هیچ ارزشی افزوده ای را برای بازدیدکنندگان وبسایت شما نسبت به وب سایت اساسی ندارد مگر این‌که سرویس ها کاربردی و یا این که محتوایی که خودتان ایجاد نموده اید را به سایتتان بیش تر فرمایید . به کارگیری از محتوای تارنما های دیگر ممکن است سبب نقض مقررات اسکن رایت شود و صاحب محتوا قادر است خواهش حذف ورقه , صفحه ها و چه بسا کل وبسایت خاطی از ایندکس گوگل را برای گوگل ارسال نماید .

https://ismaeilsahab.ir/scraped-content/

ارزشش را داراست که برای ساخت محتوای تازه و غیر تکراری که تارنما شمارا با سایرافراد متفاوتی نماید زمان صرف فرمائید . این عمل سبب ساز رجوع بازدیدکنندگان به تارنما شما می شود و همینطور نتیجه ها موثر بیشتری برای کاربرانی که در گوگل کاوش می نمایند آماده می نماید .

بعضا از مثال های Scraped عبارتند از :

 

وب سایت هایی که محتوای وبسایت های دیگر را فارغ از افزودن محتوای تازه و غیرتکراری و یا این که هر مدل قیمت افزوده دیگر , نسخه برداری و منتشر می نمایند .

 

نوشته گرفته شده

 

وب سایت هایی که محتوا را از تارنما های دیگر اسکن می نمایند و مقداری آن را تغییر تحول می دهند ( برای مثال با جایگزین کردن مترادف و هم معنی ها یا این که به کار گیری از تکنیک های خودکار ) و دوباره منتشر می نمایند .

تارنما هایی که محتوای feed وبسایت های سایرافراد را سوای ارایه هر مدل مزیت دیگری به یوزرها , دوباره منتشر می نمایند .

وب سایت های اختصاص داده شده برای حفظ محتوا مثل ویدیو , تصاویر و یا این که دیگر رسانه های وب سایت های دیگر , فارغ از ارایه قیمت افزوده یا این که سرویس ها شایان توجه به استفاده کننده .

اولیه یک فهرست از محتوای جانور تنظیم فرمایید

 

همگی محتوای روی وبسایت رو با تیتر کاغذ یا این که URL در یک اکسل یا این که فولدر متنی ثبت فرمایید . این داده ها رو سازماندهی فرمائید , برای مثال تیتر طبقه , مدل فرعی و صفحه ها .

برای مثال اگه وبسایت فروشگاهی دارید , این طبقات و طبقات فرعی میتونه این چنین باشه : کفش > کفش زنانه > کفش چرم > چرم تبریز .

توصیه میشه به هر کدوم از این طبقات , طبقات فرعی و صفحه های یه واحد اختصاص بدید , به عنوان مثال طبقه حساس 1 باشه , طبقه فرعی اون 1 . 1 و کاغذ 1 . 1 . 1 . بنابراین میتونید هر قطعه محتوا رو به بخش مطلوب وبسایت اختصاص بدید . اما میشه به جای شماره گذاری , از رنگ به کار گرفت و به هر قسمت هم رنگ اختصاص بخشید . این بستگی به مقیاس و میزان محتوایی داره که می‌خواهید بررسی نمایید و این که خودتون چطوری ترجیح میدید و راحتترید .

توصیه میشه که جلوی هر طبقه , طبقه فرعی و برگه بنویسید که هر قطعه محتوا وابسته به چه کسیه و چه گونه محتوایی داره : نوشته , عکس , فیلم , PDF , تکثیر خبری , برگه تولیدها و غیره . معین فرمائید که آیا به وسیله پرسنل خویش کمپانی ایجاد شده یا این که شرکتی که ایجاد محتوا رو بهش سپردید اونو ساخت کرده و یا این که از مقاله مجلات دیگه گرفته شده . کی مسئول ساخت , تأیید و انتشار هر قطعه است .

در سود این عمل ها یه فهرست مطالب تهیه و تنظیم میشه .

اجرای بررسی محتوا

 

هنگامی که فهرست مطالب رو صحیح کردید میتونید عمل بررسی رو استارت فرمایید . بررسی محتوا بیشتر از نگاه کیفیتی انجام میشه .

همچنین که بررسی رو انجام میدید , یه مرتبه یا این که نمره ای به هر برگه بدید – به عنوان مثال از دربین 1 تا 5 , 1 یعنی خیلی ناجور و 5 یعنی خیلی خوب .

حین بررسی هر قطعه محتوا به‌این سوالهای پاسخ بدید :

 

1 - زمینه این قطعه چیه؟

این محتوا به چه موضوعات و عناوینی اشاره کرده؟ آیا صفحه های و عنا وین بخش , طبقه و طبقات فرعی که برای این محتوا گزینش شده بودند , دقیقا با متن باطن برگه متناسبند؟ آیا در میان تولیدات , سرویس ها و داده ها “ در رابطه ما ” یی که در محتوا بهشون اشاره شده توازن وجود داره؟

2 - آیا محتوای متبوع درست و پیدایش است؟

به عبارت دیگه آیا محتوا با نیازها و مشاجره های روز تناسب داره؟ در اون به محصول ها , لینکها یا این که داده ها ناصحیح و منسوخ اشاره نشده باشه .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۷
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی