مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

شاید به شما هم وعده داده باشند که در عرض یکماه به رتبه و صفحه اول گوگل می رسید؟ آیا می دانستید که این دسته از سئوکاران، از روش های کلاه سیاه سئو استفاده می کنند؟ آیا می دانستید که تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند لینک ها و متنون پنهان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و ... بسیار خطرناک هستند! بهترین روش استفاهد از کمک های یک مشاوره حرفه ای سئو و خدمات سئو قابل اعتماد است. برای این کار بهتر است که بر روی این لینک کلیک کنید تا با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

اسماعیل سحاب هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات.

از طریق مطالعاتی که در دانشگاه داشتم علاقمند به سئو و مفاهیم بازاریابی اینترنتی شدم.

از طریق کارآموزی در شرکت توسعه و تجارت مانلی وارد دنیای جنگ در موتورهای جست و جو و گوگل شدم. در این شرکت به مدت یک سال بر روی انواع پروژه های سئو کار کردم. همزمان لینک سازی حرفه ای را نزد مهندس پدرام یاد گرفتم.

سپس در شرکت گردشگری هفت اورنگ و سایت Tikban.com بر روی کلید واژه های محبوب از جمله «بلیط هواپیما»، «خرید بلیط هواپیما» کار کردم.

در ادامه وارد شرکت توریست اپ(ویرا) شدم و کارهای بلاگینگ و سئو تکنیکال را در سایت Touristapp.org  به مدت یک سال انجام  دادم.

علاوه بر آن به مدت هشت ماه در فروشگاه اینترنتی مو تن رو به عنوان کارشناس سئو مشغول به کار شدم و در این مدت موفق شدیم ترافیک سایت را تا ۲۷۰ درصد افزایش دهیم و بر روی کلماتی از جمله «خرید عطر مردانه»، «کرم ابرسان»، «خرید کاندوم»، «هدیه روز مرد»، «محصولات فریمن، مایبلین، الارو، کامان، ژیلت و …» بهینه سازی نمودم.

از تاریخ ۱۵م دی ماه ۹۸ نیز در شرکت دایان پولاد مشغول بهینه سازی سایت بر روی کلمات حوزه آهن آلات ساختمانی از جمله قیمت میلگرد، قیمت آهن و … هستم.