مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

شاید به شما هم وعده داده باشند که در عرض یکماه به رتبه و صفحه اول گوگل می رسید؟ آیا می دانستید که این دسته از سئوکاران، از روش های کلاه سیاه سئو استفاده می کنند؟ آیا می دانستید که تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند لینک ها و متنون پنهان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و ... بسیار خطرناک هستند! بهترین روش استفاهد از کمک های یک مشاوره حرفه ای سئو و خدمات سئو قابل اعتماد است. برای این کار بهتر است که بر روی این لینک کلیک کنید تا با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

از تکنیک صفحه ها دروازه ( Doorway Pages ) اجتناب فرمایید

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲ ق.ظ

 

منظور از صفحه های دروازه چیست؟

صفحه ها دروازه , صفحاتی می باشند که برای عبارت‌های کلمه و واژه اصلی یگانه بهینه‌ شده‌اند و فقط برای این‌که این صفحه های بتوانند در حاصل جستجوی گوگل نمایش داده شوند وجود دارا‌هستند .

رایج‌ترین به کارگیری از صفحه های دروازه وقتی است که وب‌سایت کارایی مینماید درجه قابل قبولی برای اسم شهر به دست آورد و برای این مراد , وبمسترها لغت ها با اهمیت متفاوتی با اسم آن شهر در برگه اینترنت تعریف میکنند

https://ismaeilsahab.ir/doorway-pages/

 

اقدامات گوگل برای برخورد با صفحه های دروازه

 

گوگل صفحه های دروازه را به‌عنوان ( سایت‌ها یا این که صفحه های ایجادشده برای به دست آوردن درجه بالا برای جستجوهای یگانه ( تعریف میکند . گوگل اقدامات متعددی برای این که اینترنت مستران فهم نمایند که از صفحه های دروازه به کارگیری نکنند و اطمینان نتایج نمایند که آنان در حاصل خویش به رتبه‌بندی خیر و خوبی دست پیدا نمی کنند , انجام داده است .

 

گوگل ( تعدیل رتبه‌بندی ( را برای سایت‌ها / صفحه ها دروازه اظهار‌کرد .

گوگل گونه های صفحه های دروازه را در صفحه ها راهنمای خویش تعریف کرد .

گوگل عبارت ( اجتناب به کار گیری از صفحه های دروازه ( را به‌عنوان راهبرد قانونی گوگل وبمستر ارائه بخشید .

 

گوگل راهنمای‌هایی بیشتر را با سؤالاتی که اینترنت مستران بایستی از خودشان بپرسند که آیا صفحه ها آن ها صفحه ها دروازه میباشند ارائه می دهد :

 

آیا صفحه های تعیین‌شده برای رتبه‌بندی دارنده محتوای مختص میباشند , درحالی‌که پیرو اخذ یوزرها با عبارات مهم کلی‌تر هستند؟

آیا صفحه ها آیتم‌های موثر نظیر ( مکان , تولید ها و غیره ) را که قبلاً در وبسایت وجود داشته را به‌منظور ازدحام بیشتر در صفحه های متفاوت تکرار می نمایند .

آیا این صفحه ها صرفاً برای به دست آوردن راه‌بندان طراحی‌شده‌اند و ارسال یوزرها به تارنما سوای ساخت قیمت اختصاصی در محتوا انجام‌شده است .

آیا این صفحه های به‌عنوان ( جزیره ( وجود دارند؟ آیا این صفحه ها از بخش‌های دیگر وب سایت مختلف هستند؟ آیا پیوند به‌این صفحه های از صفحه های دیگر وبسایت تنها برای گمراهی موتورهای کاوش ایجادشده است؟

 

عاملی که گوگل این رتبه‌بندی برای صفحه ها و دامنه‌ها را دوست ندارد این است که یوزرها این صفحه ها را نمی‌پسندند . چنانچه کسی عبارت ( طعام در تهران ( را کاوش نماید آن ها در‌پی مکانی در ( تهران ( برای خرید ( شام ( می‌باشند .

تنها به‌این‌علت که میتوانید محصولتان را به یک شهر ارسال فرمائید بدین مضمون‌ نیست که شما بایستی برای آن شهر رتبه‌بندی فرمائید . این اکثری از کسب‌وکارهایی را که تولید ها خویش را در سراسر مملکت عرضه مینمایند , ناامید مینماید .

https://ismaeilsahab.ir/seo-strategy/

 

تنها به‌این استدلال که شما می توانید محصولاتتان را به شهر مورد هدفتان حمل نمایید , به‌این مضمون‌ نیست که شما می توانید در عبارات مربوط به آن شهر درجه کسب نمایید

 

بخش اعظمی از کسب‌وکارها برای رتبه‌بندی در عبارات اساسی مرتبط با جستجوهای محلی نادرست می نمایند . چون کسب‌وکارها مکان فیزیکی در هر شهر ندارند . پس به چه شکل می توانند به گوگل بگویند که به حاصل کاوش در‌این شهرها دارای ارتباط هستند؟

درنهایت صداقت , شما نمی‌توانید برای هر شهر رتبه‌بندی یکسانی را به دست آورید چون خدماتتان برای کلیه این شهرها به یک مقدار موثر نیست .

ساخت صفحه ها دروازه‌ای که تنها بانام شهر تغییر تحول مینماید هم مؤثر نخواهد بود ; درواقع این فرمان به رتبه‌بندی گوگل شما زخم خواهد رساند .

 

پروسه حساس که برای به دست آوردن سکو برای شهرهای گوناگون بایستی مدنظر قرار دهید

 

همانطورکه این راهبرد ابلاغ می نماید , تولید صفحه های دروازه به شما امداد نخواهد کرد بلکه به شما هم زخم میرساند . پس چه‌کاری بایستی انجام دهید؟

 

فهم و شعور فرمائید که نمی‌توانید در کلیه شهرها به‌طور یکسان رتبه‌بندی کسب فرمائید , از این مسئله گلایه نکنید , بر آن غلبه فرمایید .

یک مال یا این که خدمتی شگفت‌آور داشته باشید که مردمان به حالت جغرافیایی خویش اهمیتی ندهند تنها آن جنس را بخواهند . اپل صفحاتی نظیر ( chicago ipads ( ندارد زیرا آن ها نیازی بدین ورقه ندارند , مردمان در هرجایی که معاش نمایند یک ipad میخواهند .

با یک شهر آغاز فرمائید .

تلاش‌های خویش را بر روی شهری اثرگذار که محصولاتتان را می خرند یا این که به کارگیری مینمایند متمرکز نمائید .

در صورتی صرفا تفاوت در تیتر صفحه های متعدد , تنها اسم شهر است پس در خطا می باشید . مقداری ایده پرداز باشید , یک تیتر قانع‌کننده برای آن شهر چیست؟

 

https://ismaeilsahab.ir/seo-content/

راجع‌به شهر موردنظرتان تبلیغ نمائید ( بیلبورد , ایستگاه‌های رادیویی و . . . ) .

صفحاتی اثرگذار , متقاعدکننده و سرگرم‌کننده برای شهر موردنظرتان تولید فرمائید .

با مردمان آن شهر تعامل برقرار نمایید , پیشنهادات هدفمند را در حیث بگیرید : ( سفارشات شیراز 10 درصد تخفیف می گیرند ( .

تحقیق نمایید , بدانید و فهم فرمایید که شهرتان هدفمند است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۹
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی