مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

شاید به شما هم وعده داده باشند که در عرض یکماه به رتبه و صفحه اول گوگل می رسید؟ آیا می دانستید که این دسته از سئوکاران، از روش های کلاه سیاه سئو استفاده می کنند؟ آیا می دانستید که تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند لینک ها و متنون پنهان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و ... بسیار خطرناک هستند! بهترین روش استفاهد از کمک های یک مشاوره حرفه ای سئو و خدمات سئو قابل اعتماد است. برای این کار بهتر است که بر روی این لینک کلیک کنید تا با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

راههای رسیدن به صفحه اول گوگل چیست؟

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۱۵ ب.ظ

قرار به چنگ آوردن درصفحه اول گوگل چه مزیت های دارد؟

 

اولیه مسئله‌ای که بعد از طراحی و اجرا یک سایت ذهن مدیران آن را درگیر میکند قرار به دست آوردن در برگه اول گوگل است . ممکن است شما یکی افرادی باشید که این سؤال را از خود پرسیده‌اید که چه فعالیت های باید انجام دهم تا سایتم در برگه اول گوگل باشد؟ علت این همه عملکرد و عملکرد برای قرار به دست آوردن در رتبه‌های نخستین گوگل چیست؟

 

بر پایه ی آماری که تارنما statcounter از میزان جستجو در موتور های جستجو که توسط کاربران انجام می‌گیرد منتشر کرده است به صورت ذیل است :

first-page-of-google

 

آمار نتایج جستجو موتور های جستجو

 

گوگل 92 . 58درصد

یاهو 2 . 15 درصد

بینگ 2 . 73 درصد

یاندکس 0 . 44 درصد

بایدو 0 . 99 درصد

 

با توجه به آمار بیشتراز 92 درصد آن در موتور جستجوی گوگل انجام می‌پذیرد . سایر موتور های جستجو سهم کوچکی از بازار را در اختیاردارند . به همین منظور حضور در صفحه اولیه گوگل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است .

 

طبق آمار های منتشرشده 90 درصد کاربران تنها صفحه اول گوگل را بازدید می‌کنند و هیچ‌گاه به صفحات بعدی مراجعه نمی‌کنند در حقیقت عدم حضور شما در ورقه اول گوگل به معنای مغلوب شدن در بهینه سازی وب سایت است .

 

برای کسب موفقیت در کسب‌وکار خود حضور در ورقه نخستین گوگل و علی الخصوص سه نتیجه اول آن حتمی است . زیر بر اساس آمار ها 36 درصد کاربران بر روی اولیه پیشنهاد گوگل کلیک می نمایند و این میزان برای جایگاه دوم به 12 و سوم 9 درصد کاهش می بایستی به تعبیر و تفسیر دیگر سهم جذب بازدیدکننده برای سکو اول در صفحه اولیه گوگل به میزان مجموع ورودی رتبه‌های دوم تا پنجم خواهد بود .

 

چه‌طور در ورقه اول گوگل قرار بگیریم؟

 

دستیابی به او‌لین جایگاه گوگل برای یک وب سایت جدید گاهی سخت و غیرممکن به لحاظ می‌آید ولی شما ابتدا می بایست هدف خود را حضور در برگه نخستین گوگل قرار دهید و بعد از رسیدن به آن رقبا را یک به یک پشت سر بگذارید تا به پیشنهاد نخستین گوگل تبدیل شوید .

 

یکی عواملی که تأثیر بسزایی بر ورود کاربران از ورقه اول گوگل به تارنما شما دارااست توضیحات متا و شیوه نمایش آن در ورقه نتایج جستجو گوگل است . شما می‌توانید با نوشتن توضیحات مناسب و مربوط به مقاله بازدیدکننده بیشتری را به تارنما خود جذب کنید . بدین روش ممکن است شما در برگه اولیه گوگل رتبه سوم را دارا باشید ولی بازدیدتان از جایگاه دوم هم بیشتر باشد .

 

گوگل اهمیت ویژه‌ای به فاکتور های کیفی در رتبه‌بندی سایت ها می‌دهد . به طور کلی گوگل خواهان ارائه بهترین تجربه کاربری به کاربران خود است . یکی از این فاکتور های کلیدی نرخ کلیک یا CTR صفحه های وب سایت در حاصل جستجوی گوگل است .

 

به هر میزان سایتی که در برگه نتایج جستجو گوگل عنوان و توضیحات متا جذابی داشته باشد نرخ کلیک و رتبه‌اش در گوگل پیشرفت خواهد داشت .

 

 

چه‌طور جایگاه خود را در برگه اول گوگل حفظ کنیم؟

 

پس از رسیدن به رده مناسب و حضور در صفحه اولیه گوگل عمل شما پایان نمی باید بلکه باید همچنان تمام تلاش و عملکرد خود را برای حفظ این رده فرمایید . برای رسیدن بدین امر خطیر مورد ها زیر قادر است برایتان کارآمد باشد :

نقشه تارنما یا سایت مپ چه می باشد و چه کاربردی های دارد؟

 

یکسری دوران یک بار مطالب وبسایت خود را به‌روزرسانی فرمائید و اطلاعات تکمیلی به کاربران ارائه دهید .

به صورت مداوم رده مطالب خود را در صفحه اول گوگل بررسی کنید و میزان کلیک کاربران را با اعداد و ارقام میانگین نمودار بالا مقایسه نمایید , در صورتی تعداد کلیک ها تحت است عنوان و توضیحات را بررسی فرمایید .

برای مطالب خود لینک بیلدینگ فرمایید و در صفحات و وب سایت های دارای ارتباط آن را معرفی نمایید .

 

.

به محض این‌که به کاغذ اول گوگل رسیدید رقابت به قولی پیکار تاج و تخت شما تازه آغاز خواهد شد بنابراین رقبای خود را یک به یک بررسی نمائید و با اتخاذ استراتژی مناسب عملکرد نمایید منزلت آنها را هم به دست آوردید .

به چه شکل در کمتر از یک هفته در ورقه اول گوگل باشیم ؟

برای کسانی که تارنما دارند همیشه یکی‌از مسائل با اهمیت این است که در لغات با اهمیت گوناگون در کاغذ نخستین حاصل نمایش داده شوند . ما در‌این مقاله ابتدا به این این داستان میپردازیم که چرا بودن در ورقه نخستین نتیجه ها گوگل اصلی است . آن گاه روش هایی که می توان به صفحه اول گوگل رسید معرفی میگردند .

 

در بخش بعدی به معرفی باصرفه سازی تارنما و گوگل ادوودز می‌پردازیم .

 

در پایان گوگل ادووردز و سئو سایت مقایسه شده و شما میتوانید با اعتنا به اهداف تجارتتان تصمیم گیری نمایید که از کدام یک به کارگیری فرمایید .

چرا بودن در برگه اول حاصل گوگل با اهمیت است؟

 

برای یک وب سایت تعداد تماشا کننده کیفیت عالی و دارای ربط یکی مسائل حیاتی است . هر چه تعداد بازدیدکننده بیشتر باشد احتمال فروش محصول یا خدمت نیز بالاتر می رود . البته نکته مهم در اینجا این است این بازدیدکنندگان می بایست باکیفیت باشند یعنی جزء جامعه هدف و مشتریان بالقوه ما باشند .

 

بازدیدکننده با کیفیت را خیلی معمولی می توان اشخاصی در نظر گرفت که در گوگل در اکنون جستجو هستند .

 

امروزه بیشتر افراد برای درایت یافتن از موضوعی خاص , خرید جنس یا استعمال از خدماتی که نیاز دارا هستند ابتدا درباره‌ی آن در گوگل جستجو می‌نمایند .

 

در صورتیکه فرد با هدف خرید محصولی خاص یا استفاده از خدمات خاصی در گوگل جستجو کند , در این حالت بالا بودن در حاصل گوگل به معنای فروش مال یا خدمت است . برای مثال زمانی که یک نفر واژه و کلمه خرید صندلی اداری را سرچ می‌نماید پس به احتمال فراوان دنبال خرید صندلی اداری است و وب سایت هایی که در این کلمه اصلی در صفحه اولیه باشند احتمال فروش بالاتری نسبت به سایر رقبا دارند . ( اما حالاتی هم وجود دارد که شخصی که این واژه و کلمه را سرچ می‌کند ممکن است رقیب شما , کسی که در اکنون انجام تحقیق است و … باشد . )

 

اکنون زمانی را در حیث میگیریم که فرد هنوز در اکنون تحقیق راجع به خرید یک فرآورده یا خدمت است . مثلا این عبارت را جستجو مینماید : صندلی اداری خوب چه خصوصیاتی دارد؟ در‌این‌صورت در شرایطی‌که یک سایت فروش صندلی اداری چنین مطلبی در وب سایتش داشته باشد و در نتایج بالا باشد می تواند با گرفتن اطلاعاتی از هر که وارد وب سایتش شده چرخه فروش را بر روی این شخص انجام دهد تا در نهایت باعث به فروش متاع شود .

 

طبق آمارهای ارائه شده به وسیله Advanced Web Ranking تقریبا 32 درصد از کاربران بر روی اولی پیشنهاد گوگل کلیک می نمایند . این میزان برای جایگاه دوم 14 درصد و جایگاه سوم به 9 درصد کاهش می‌یابد . به عبارت دیگر سهم جذب بازدیدکننده برای جایگاه نخستین در برگه اول گوگل به اندازه مجموع ورودی رتبه‌های دوم تا پنجم است . پس بودن در مرتبه اولیه می تواند امداد شایانی به کسب و عمل شما کند .

نرخ کلیک صفحه اول گوگل

 

طبق همین آمار , به صورت میانگین 71 درصد از کلیک ها متعلق به برگه اول , حدود 4 درصد متعلق به صفحه دوم و حدود یک درصد متعلق به صفحه سوم گوگل است .

حالا یک کاغذ نخستین نتیاج گوگل را در لحاظ می گیریم .

 

گوگل و به طور کلی موتورهای جستجو وقتی یک واژه و کلمه جستجو می شود نتایجی را بالاتر نمایش می دهند که عموما مشخصه های تحت را خوب تر رعایت کرده باشند :

 

ورقه ارتباط موضوعی و محتوایی نیکی با واژه و کلمه جستجو شده داشته باشد .

کیفیت محتوا بالا بوده و اینکه متناسب با نیازهای جستجوکننده

 

لینک های مرتبط:

 

http://seoalgoritm.tibablog.ir/post-77349.html

https://sahabseosite.hatenablog.com/entry/2020/04/25/231756

https://academyseo.blogsazan.com/post/3LTN/%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%A7%D9%88%D9%84-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84

http://seomarketing.monoblog.ir/posts/2/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%8A%D8%AC-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%8A%D9%85%D8%9F

https://taranehkarimi20.wixsite.com/mysite/post/uncovering-the-online-marketing-hype

https://sahabseosite.hatenablog.com/entry/2020/04/30/205456

http://tecknikseoweb.rozblog.com/post/1

http://seobase.avablog.ir/post/3

https://penzu.com/journals/22456309/52620614

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۴
پریناز فراهانی

نظرات  (۱)

۲۵ خرداد ۹۹ ، ۰۶:۱۱ سعید گلمحمدی

سلام خسته نباشید من تو بلاگ آی آر به یک مشکلی برخوردم و اونم اینه که مطالبی که می نویسم توی گوگل برای سال ۱۹۹۹ ایندکس میشه. همانطور که می دونید تازگی مطلب برای گوگل خیلی مهمه.

خواستم ببینم شما تنظیمات خاصی انجام می دین که مطالبتون تاریخ ایندکسش درسته؟

من یک ماه نیست وبلاگم رو درست کردم site:saeedgolmohamadii.blog.ir رو جستجو می زنم کل مطالب رو میاره. تاریخ رو تنظیم می کنم روی یک سال گذشته دیگه هیچی نمیاره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی