مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

شاید به شما هم وعده داده باشند که در عرض یکماه به رتبه و صفحه اول گوگل می رسید؟ آیا می دانستید که این دسته از سئوکاران، از روش های کلاه سیاه سئو استفاده می کنند؟ آیا می دانستید که تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند لینک ها و متنون پنهان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و ... بسیار خطرناک هستند! بهترین روش استفاهد از کمک های یک مشاوره حرفه ای سئو و خدمات سئو قابل اعتماد است. برای این کار بهتر است که بر روی این لینک کلیک کنید تا با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

اسپم چه چیزی است و چگونگه از آن دوری کنیم؟

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ب.ظ

اسپم چه چیزی است و چگونگه از آن دوری کنیم؟

هرزنامه به اصطلاح اسپم , همینطور به اسم UCE ( پست الکرونیکی تجاری تحمیلی ) یا این که UBE ( نشانی اینترنتی بلااستفاده نشده ) شده و به نگرانی فزاینده بدون شوخی برای هر هر کس در حالا به کارگیری از سرویس ها نشانی اینترنتی است تبدیل شده . بیشتر اسپم یک دسته از تبلیغات تجاری است که از نظر اقتصادی قابل پذیرش است چون آدرس اینترنتی یک فرستنده زیاد محسوس است . در صورتیکه صرفا کسری از اخذ کنندگان یک پیام اسپم , کالا تبلیغاتی را خریداری نمایند , اسپم ها پول میگیرند و ایراد اسپم ادامه دارااست .

https://ismaeilsahab.ir/spam/

هرزنامه ها نشانی های گیرنده را از منابع قابل دسترس همگانی اخذ می نمایند , از برنامه هایی برای گردآوری نشانی ها در اینترنت استعمال می نمایند و به آسانی از لغت طومار ها به کار گیری می نمایند تا حدس های خودکار را در نامهای کاربری مشترک در یک دامنه معلوم نمایند .

اسپم چیست؟

اسپم زدن از نگاه سیاسی در تعدادی مرزو بوم مورد مشاجره قرار گرفته است و در بعضا از نقاط با نتیجه ها متعدد به ثبت رسیده است . هرزنامه ها اکثر وقت ها پیام های خویش را برای گول زدن مقررات , قانون ها ارائه دهنده سرویس ها و لیست ضد اسپم به کارگیری می نمایند که بوسیله قابل انعطاف افزارr ضد هرزنامه به کار گیری می شود .

 

اینک بیشتراز 90 درصد از پیام های آدرس اینترنتی ارسال شده در سراسر دنیا تحت عنوان اسپم شناخته می شود و ابزارهای جنگ با هرزنامه برای تمامی یوزرها پست الکرونیکی زیاد با اهمیت است .

spam چیست؟

 

اسپم به صورت فزاینده ای از روش رایانه همراه به وسیله ویروس ها ایجاد می شود . ویروس سازان و اسپم ها کارایی های خویش را برای به خطر پرتاب کردن سیستم های کامپیوتر های بی گناه و تبدیل آن‌ها به هواپیماهای سوای سرنشین و یا این که زامبی ارسال هرزنامه متمرکز می نمایند . این برنامه های مخرب به‌سرعت در حالا بسط و ساخت اندازه متعددی از هرزنامه که وانمود می نمایند از نشانی های رسمی ارسال می گردند .

 

حیاتی است که تمامی صاحبان رایانه همراه نصب و مراقبت قابل انعطاف افزارهای ضد ویروس برای خودداری از آلوده و کثیف شدن رایانه همراه خویش و ممکن است سوای فهمیدن آنان تحت عنوان یک منشا اسپم تبدیل شوند .

تأثیرات spam

 

به جز میزان تحمیلی که در هر روز وارد صندوق پستی میلیون ها نفر از یوزرها پست الکرونیکی بی گناه می شود , اسپم ها میتوانند تاثیر بیشتری بر روی خدمت های پست الکرونیکی و یوزرها خویش داشته باشند .

 

مثل اکثری از سرویس ها پست الکرونیکی , Runbox نظیر بخش اعظمی از اسپم ها با استعمال از اپلیکیشن پباده سازی شده ویژه برای ساخت هدرهای پست الکرونیکی نادرست و از نشانی ها , جعل شده‌است . با استعمال از اسم های متفاوت سرور و دامنه ها , آنان سبب ساخت غلط مدیران دامنه , خدمت های آدرس اینترنتی و قربانیان هرزنامه می گردند و منشا حقیقی و واقعی پیام را مخفی می نمایند .

تأثیرات اسپم

https://ismaeilsahab.ir/hidden-text-and-links/

سرقت کردن نشانی های حقیقی و واقعی یوزرها هم همگانی است . معمولا این پیام ها از فیلد From نمایش داده می‌شوند مثل ‘ Lisa W Harold ’ info@runbox . com . لطفا دقت داشته باشید که چنین پیامهایی هیچ رابطه حقیقی و واقعی با Runbox ندارند . برای دیدن آنچه که یک Header Runbox حقیقی وواقعی به حیث می‌رسد , بدین نمونه نگاه نمایید . Runbox به هیچ وجه آدرس های پست الکرونیکی یوزرها را توزیع نمی‌کند و به صورت بی واسطه یا این که غیر بی واسطه منشاء اسپم نیست .

 

یکسری خدمت پست الکرونیکی زیر تأثیر پیام های غیر حقیقی داعیه می شود که از مدیران خدمت می‌باشند , ابلاغ می نمایند که اکانت کاربری بسته گردیده اند و نیاز به مبادرت بعضی از استفاده کننده ها برای بازگشایی دوباره دارا هستند . چنین پیامهایی اکثر اوقات دارنده ویروس میباشند و می بایست نادیده گرفته یا این که حذف شوند .

 

Runbox برخی اوقات , نظیر اکثری از دامنه های پست الکرونیکی مو جود دردسترس عموم است , به وسیله بعضی خدمت های دیگر و دامنه های محرمانه مسدود شده‌است . ما مدام در چنین مواقعی پیگیری می‌کنیم , ولی بعضی خدمات و خدمت دهنده ها قصد به در نظرنگرفتن سعی برای آگهی به آنان دارا هستند . گلایه های بیشتری که اخذ می نمایند , بیشتر احتمال دارد که آنان متوجه شوند که ایراد حقیقی وواقعی چه میباشد .

اگر پیامهایی اخذ نمائید که داعیه می‌نمایند از سرویس ها پرداخت مثل PayPal , eBay , شرکت های مالی یا این که چه بسا Runbox استعمال می‌نمایند , لطفا تأیید نمائید که پیام از خدمت متبوع ارسال شده‌است :

 

به پیوندهای پیام در نوشته معمولی ( خیر HTML ) نگاه فرمایید . تأیید فرمایید که پیوند حقیقی وواقعی دربردارنده اسم دامنه است ( برای مثال runbox . com یا این که paypal . com ) و خیر اسم دامنه دیگری یا این که نشانی IP , با کشیدن فلش موشواره بر روی پیوند در هنگام بازدید نوار حالت مرورگر خویش . به یاد داشته باشید که پیوندهای جان دار در یک پیام HTML ممکن است ‘ پنهان ’ شوند و به سرور دیگری نسبت به آنچه انجام می دهند لینک دهند .

سربرگهای پیام را بررسی نمائید به نشانی IP فرستنده سرور نگاه نمایید و بررسی فرمایید که با استعمال از یک خدمت مثل DNSstuff , آن را به دامنه و مرز و بوم صحیح حل و فصل نماید .

پیام های خصوصی به‌تدریج به اسم شما و یا این که هر دسته داده ها فردی خویش را به غیر از نشانی نشانی اینترنتی خویش را به شما میدهند , چون فرستندگان دسترسی به چنین اطلاعاتی ندارند .

به دنبال این حمله ها صندوق های پستی گیرنده های تحمیلی , تشدید و سرخوردگی سبب ساز شده‌است که بخش اعظمی از اتهامات کذب و تصورات نادرست در رابطه چگونگی وصال اسپم به مردمان در وهله نخستین ساخت شود . Runbox برای پیکار با هرزنامه به صورت مؤثر و غیرمستقیم در صورت قابلیت و امکان , اختصاص داده شده‌است و در موقعیت خدمت ما به شدت یوزرها را از ارسال اسپم از روش Runbox منع می نماید .

 

یوزرها میتوانند برای پرهیز از هرزنامه چه عمل کنند؟

 

از Filter Spam Filter و Filter Virus به کار گیری نمایید . غربال کردن هرزنامه های قابل یادگرفتن خویش را نگهداری فرمایید , مدام آن را تصحیح نمائید , در شرایطی که که یک پیام غلط را طبقه بندی نماید . برای داده ها بیشتر , کاغذ راهنما غربال و فیلترهای اسپم توسعه یافته را ببینید .

هنگام ارسال طومار به تعداد متعددی از مردمان , هر مدل نشانی ای که نا مناسب است را از فی مابین ببرید و تمام نشانی ها را در نصیب BCC قرار دهید تا آن ها را از گیرندگان دیگر مخفی نمایید .

از اپلیکیشن فایروال بر روی کامپیوتر خویش به کارگیری نمایید تا از تهاجم ها مردمان از همت برای سازگاری با سیستم خویش خودداری فرمایید و ممکن است از آن برای ارسال هرزنامه به کار گیری فرمائید .

هر زمان که اسپم اخذ می‌کنید , مدام سرصفحه های بی نقص پیام را بررسی فرمایید . در‌حالتی که آن ها به لحاظ می‌رسد یک سوء استعمال مشکوکی از سرور ها و دامنه های تصادفی , آنان ممکن است می‌باشند . چنانچه از نمونه نشانی در فرمت something - fjtr@runbox . com یا این که gshyt4j5kkds7j6@runbox . com باشد , این یک نشانی جعلی , ایجاد شده است , و چیزی نیست که ما بتوانیم در خصوص آن انجام دهیم .

در صورتیکه هر هدر پیامی دارای اعتبار نشان می‌دهد چه پیامی از سمت سرور نبی شده‌است , با خدمت متبوع تماس حاصل نمایید و یک گلایه قانونی را ارسال نمائید .

با تحلیل کردن قسمت های داده ها و راهنما Runbox , این ورقه حالت Servicebox Service Runbox , باخبر گردید .

برای داده ها بیشتر در رابطه تنظیمات Runbox برای خودداری از هرزنامه , لطفا کاغذ راهنما غربال را ببینید .

 

خرابکاری

https://ismaeilsahab.ir/cloaking/

نامهای کاربری کوتاه و یا این که زیاد سهل و آسان را تعیین نکنید , چون اینها هر چه بیشتر از هرزنامه های کوچکتر و غیر معمول بیشتر است . حروف , خطوط و زمان هم تحت عنوان قسمتی از اسم کاربری شما توصیه میشود .

خیلی مهم نیست که از نشانی های نشانی اینترنتی گرانبها به کار گیری نمایید در هر جایی که برای دیگر افراد ( که شما نمی دانید ) قابل تماشا است . هیچ زمان نشانی نشانی اینترنتی خویش را در کتابهای میهمان , درخواستها , صفحه ها اینترنت یا این که مشابهی که ممکن است آدرسهای اسپم شما‌را جمعآوری نمایند , ترک نمایند . چنانچه شما بایستی نشانی پست الکرونیکی خویش را منتشر فرمایید , از یک یا این که دو توشه به کار گیری فرمایید یا این که دست‌کم نشانی خویش را با به کار گیری از عبارات مختص بجای کاراکترهای یگانه ( ‘ AT ’ , ‘ DOT ’ و غیره ) ببندید .

از آدرسهای پست الکرونیکی حقیقی برای نام نویسی برای اخذ ( بدون‌پول ) هر دسته آنلاین به کار گیری نکنید .

نشانی اینترنتی یا این که پیوستهای مشکوک به حیث نمیرسید ممکن است دربردارنده ویروس های زیان آور باشد که می‌توانند رایانه شمارا آلوده و کثیف نمایند و از آن برای ارسال هرزنامه ها به کار گیری نمایند .

براساس پیام های هرزنامه ای که اخذ میکنید , خرید را انجام ندهید , براین اساس بنیاد اقتصادی اسپم ها را از در میان میبیرید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۴
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی