مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

روش های اصولی و درست از سئو سایت

مدیر سئو و بهینه سازی سایت

شاید به شما هم وعده داده باشند که در عرض یکماه به رتبه و صفحه اول گوگل می رسید؟ آیا می دانستید که این دسته از سئوکاران، از روش های کلاه سیاه سئو استفاده می کنند؟ آیا می دانستید که تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند لینک ها و متنون پنهان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و ... بسیار خطرناک هستند! بهترین روش استفاهد از کمک های یک مشاوره حرفه ای سئو و خدمات سئو قابل اعتماد است. برای این کار بهتر است که بر روی این لینک کلیک کنید تا با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

الگوریتم گوگل پنگوئن روی چه مواقعی اصلی است؟

 

پنگوئن یکی دیگر از الگوریتم های گوگل است که در تاریخ ۲۴ آپریل سال ۲۰۱۲ منتشر شد . هدف از انتشار این الگوریتم , پیکار با وبسایت های اسپمری است که در آن‌ها اصول و قواعد گوگل رعایت نشده و از روش های غیر بنیادی ( Black hat ) جهت بهینه سازی وب سایتشان استفاده میکنند . همچنین با سایت هایی که بهینه سازی بیش تر از حد ( مدیر سئو و بهینه سازی سایت ) استفاده میکنند مقابله مینماید . از این روش ها میتوان Keyword Stuffing و Page Cloaking را نام برد .

https://ismaeilsahab.ir/algorithm-penguin/

در Keyword Stuffing , لغات حساس به صورت مصنوعی تکرار شده و از موقعیت طبیعی خارج میشود .

algorithm-penguin
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۴۵
پریناز فراهانی

دراین مقاله قصد داریم توضیحی راجع به سئو وب سایت کلاه سیاه و کلاه سپید برای شما دوستان ارائه کنیم , چنانچه راجع به سئو سایت کلاه سیاه و کلاه سپید در وب کاوش انجام دهید به هزاران مقاله برخواهید خورد , اینجانب این مقاله ها را خواندم و بر پایه ی تجربه ای که داشتم این مقاله را خواهم نوشت .

درین مقاله ما در خصوص موردها ذیل سخن خوا‌هیم نمود :

 

سئو وب سایت کلاه سیاه چیست؟ و بهینه سازی سایت کاران کلاه سیاه چه اشخاصی هستند؟

معرفی یک سری تکنیک بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه

https://ismaeilsahab.ir/category/black-hat-seo-techniques/

چطور سئو سایت کلاه سیاه را به گوگل گزارش دهیم؟

چطور بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه می‌تواند شما و تارنما شما‌را ذیل تاثیر قرار دهد؟

آیا white hat seo عالی است؟

شایسته ترین مدل بهینه سازی سایت چیست؟

black hat seo

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۲۹
پریناز فراهانی

اسپم چه چیزی است و چگونگه از آن دوری کنیم؟

هرزنامه به اصطلاح اسپم , همینطور به اسم UCE ( پست الکرونیکی تجاری تحمیلی ) یا این که UBE ( نشانی اینترنتی بلااستفاده نشده ) شده و به نگرانی فزاینده بدون شوخی برای هر هر کس در حالا به کارگیری از سرویس ها نشانی اینترنتی است تبدیل شده . بیشتر اسپم یک دسته از تبلیغات تجاری است که از نظر اقتصادی قابل پذیرش است چون آدرس اینترنتی یک فرستنده زیاد محسوس است . در صورتیکه صرفا کسری از اخذ کنندگان یک پیام اسپم , کالا تبلیغاتی را خریداری نمایند , اسپم ها پول میگیرند و ایراد اسپم ادامه دارااست .

https://ismaeilsahab.ir/spam/

هرزنامه ها نشانی های گیرنده را از منابع قابل دسترس همگانی اخذ می نمایند , از برنامه هایی برای گردآوری نشانی ها در اینترنت استعمال می نمایند و به آسانی از لغت طومار ها به کار گیری می نمایند تا حدس های خودکار را در نامهای کاربری مشترک در یک دامنه معلوم نمایند .

اسپم چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۰۵
پریناز فراهانی

 

منظور از صفحه های دروازه چیست؟

صفحه ها دروازه , صفحاتی می باشند که برای عبارت‌های کلمه و واژه اصلی یگانه بهینه‌ شده‌اند و فقط برای این‌که این صفحه های بتوانند در حاصل جستجوی گوگل نمایش داده شوند وجود دارا‌هستند .

رایج‌ترین به کارگیری از صفحه های دروازه وقتی است که وب‌سایت کارایی مینماید درجه قابل قبولی برای اسم شهر به دست آورد و برای این مراد , وبمسترها لغت ها با اهمیت متفاوتی با اسم آن شهر در برگه اینترنت تعریف میکنند

https://ismaeilsahab.ir/doorway-pages/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۰۲
پریناز فراهانی

شرح وظیفه های مدیریت ارشد بهینه سازی سایت

 SEO سئو وب سایت  که از حروف ابتدایی کلمه ها در عبارتSearch Engine Optimizationگرفته شده‌است , مفهومی است که درباره ی دانش باصرفه سازی وب‌سایت برای موتورهای کاوش به کارگیری می گردد . در واقع سئو وب سایت به هر اقدامی گفته میگردد که بوسیله اشخاص برای بالابردن رتبه‌ی وب‌سایت در موتورهای جستجو گر نظیر گوگل انجام میشود . سئو سایت به رویش تماشا در جستجوهای طبیعی۱ ( organic search ) تمرکز دارااست . بهینه سازی وب سایت موادسازنده تکنیکی و خلاقانه که در بهبود مرتبه , راه‌بندان و ارتقا درایت در موتورهای کاوش واجب می‌باشند را در برمی‌گیرد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۱۱
پریناز فراهانی